Nie wiem czy ktoś to czyta czy nie, ale potrzebuję tylko jednej osoby. Odpowiedniej osoby. Otóż ostatnio zaczęłam oglądać anime pt. "Shugo Chara" Ma ono trzy części:

  • "Shugo Chara"
  • "Shugo Chara Doki"
  • "Shugo Chara Party"
I to właśnie z ostatnią serią mam problem. Na większości stron nie jest ona zamieszczona, a na kreskowka.pl nie działa link do odtwarzacza. W akcie desperacji postanowiłam sama powklejać napisy, ale nie mam do czego, gdyż nie znalazłam oryginału (sam dubbing japoński, bez napisów). I do tego właśnie jest mi potrzebna ta jedna, jedyna osoba. Bardzo proszę o pomoc w znalezieniu tych oryginalnych odcinków, ze ściąganiem dam sobie radę sama. Z góry Wam dziękuję.
                                                                                                                                        Mary Jallen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz