Ale się ciesze......

Nioch...Nioch....Nioch.....Jest 14, a ja przed chwilom wstałam. Taki ze mnie śpioszek^^  I tak sobie podchodzę do komputera, włączam go, i wchodzę w statystyki bloga.....Nie są zachwycające, ale.....mam 201 wyświetleń! Ale się cieszę! W każdym razie na 500 wyświetleń (kiedyś to nastąpi, ale kiedy nie wiem) chciałabym zrobić coś specjalnego, ale nie wiem co. To wszystko przez Was. Jak nie komentujecie, to nie wiem co lubicie (tak zwalam teraz na Was winę, nie wydaje Wam się). Proste? Proste. No więc w komentarzu napiszcie co najbardziej lubicie itd. To już wiecie o co chodzi, nie? Liczę na Was i na Wasze paluszki na klawiaturze.

1 komentarz:

  1. Versatile Blogger Award to nagroda do której zostałaś przez mnie nominowana^^ Baaaardzo podoba mi się Twój blog. Wszystkie zasady masz pod tym linkiem : http://nataria-w-akatsuki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń