Zawieszenie (nie bloga), poszukiwania, pytanie....I co jeszcze?!

Ostatnio zawiesiłam serię z opowiadaniem o przygodach osadzonych w świecie Naruto.....Opowiadanie pisało mi się ciężko i nie podobało mi się....Gdy tylko spojrzałam na początek.....Fee! Dlatego postanowiłam zrobić co innego. Jeśli ten post przeczyta minimum 10 osób, to zacznę pisać nowe opowiadanie.....Ale jakie? Tu kieruję pytanie do Was. Czy w komentarzu na dole (szczerze wątpię -,-) Napisalibyście mi co byście chcieli. Jaki gatunek itp. Sama mam parę pomysłów, ale nie jestem co do nich pewna. Do tego szukam też współudziałowca w blogu, w końcu razem zabawniej, prawda? (Zgłoszenia przyjmuję na mój e-mail MaryVanpire@gmail.com lub na GG 49294989, najlepiej z krótką próbą warsztatu ^^) To chyba wszystko czego chciałam.....A jak nie to do Was jeszcze napiszę! Wesołych Świąt!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz